- Головна
- Кейс-менеджмент - ефективний та дієвий метод роботи з клієнтами служби зайнятості
З початку року до соціального супроводу за підходом кейс-менеджмент Миколаївською обласною службою зайнятості було залучено 74 безробітних, з них 31 особа була працевлаштована.
Кейс-менеджмент – це чіткий алгоритм, в якому один етап послідовно змінює інший, від виявлення потреб клієнта до кінцевої стадії вирішення їхніх проблем. Постійно підтримуючи свого «підопічного» кейс-менеджер не просто виконує свої обов’язки, але й заохочує його до більш активного життя. Така соціальна адаптація для вразливих на ринку праці верств населення свідчить про успішне застосування службою зайнятості «кейс-менеджменту» в роботі з клієнтами. А успішність роботи кейс-менеджера напряму залежить від налагодженої взаємодії та співпраці між різними надавачами соціальних послуг. Таким чином, професійний та кропіткий підхід особистих консультантів – кейс-менеджерів сприяє тому, що колишні безробітні мають можливість швидко адаптуватись на новому робочому місці.
Кейс-менеджмент має низку переваг, таких як допомога в пошуку внутрішніх ресурсів, подоланні труднощів, підтримки та підбадьорювання клієнтів служби зайнятості, які найбільше потребують уваги та допомоги.
З огляду на результати вже проведеної роботи можна зробити висновок, що кейс-менеджмент як підхід до здійснення соціальної роботи викликав довіру, показав себе як ефективний та дієвий метод роботи з клієнтами служби зайнятості.
Про успішні приклади працевлаштування за допомогою кейс-менеджменту читайте далі на нашій сторінці.
Відділ організації сприяння працевлаштуванню ОЦЗ