26.03.2018 | 16:37

З початку року до соціального супроводу за підходом кейс-менеджмент Миколаївською обласною службою зайнятості було залучено 74 безробітних, з них 31 особа була працевлаштована.

Кейс-менеджмент – це чіткий алгоритм, в якому один етап послідовно змінює інший, від виявлення потреб клієнта до кінцевої стадії вирішення їхніх проблем. Постійно підтримуючи свого «підопічного» кейс-менеджер не просто виконує свої обов’язки, але й заохочує його до більш активного життя. Така соціальна адаптація для вразливих на ринку праці верств населення свідчить про успішне застосування службою зайнятості «кейс-менеджменту» в роботі з клієнтами. А успішність роботи кейс-менеджера напряму залежить від налагодженої взаємодії та співпраці між різними надавачами соціальних послуг. Таким чином, професійний та кропіткий підхід особистих консультантів – кейс-менеджерів сприяє тому, що колишні безробітні мають можливість швидко адаптуватись на новому робочому місці.

Кейс-менеджмент має низку переваг, таких як допомога в пошуку внутрішніх ресурсів, подоланні труднощів, підтримки та підбадьорювання клієнтів служби зайнятості, які найбільше потребують уваги та допомоги.

З огляду на результати вже проведеної роботи можна зробити висновок, що кейс-менеджмент як підхід до здійснення соціальної роботи викликав довіру, показав себе як ефективний та дієвий метод роботи з клієнтами служби зайнятості.

 

Про успішні приклади працевлаштування за допомогою кейс-менеджменту читайте далі на нашій сторінці.

Кейс-менеджмент в дії

Робота за принципом кейс-менеджменту допомагає підтримати саме тих клієнтів, які є найбільш вразливими на ринку праці і потребують особливої уваги

 

Відділ організації сприяння працевлаштуванню ОЦЗ