Інклюзивна освіта – відносно нове явище в системі освіти нашої держави. З 2011 року в загальноосвітніх школах України створюються класи з інклюзивним навчанням; запроваджується посада асистента вчителя для супроводження дітей з особливостями розвитку. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами для реалізації права на освіту. Асистент вчителя – персональний супроводжувач учня з особливими потребами, який допомагає вчителю пристосуватись до потреб учня, не знижуючи при цьому якості освіти всього класу.
Саме з метою підбору спеціаліста на посаду асистента вчителя в інклюзивному класі Полігонівського закладу загальної середньої освіти
29 вересня у Вітовській районній філії Миколаївського обласного центру зайнятості була проведена онлайн-співбесіда кандидатів з числа зареєстрованих безробітних з завучем освітнього закладу Наталією Бондарчук.
Наталія ознайомила з поняттям інклюзії та формування інклюзивних класів і навчання в них дітей з особливими освітніми потребами. Представила вимоги до асистента вчителів: педагогічна вища освіта або професійна кваліфікація; вільно володіють державною мовою, мають моральні якості та фізичний і психічний стан здоров'я, яких дозволяють виконувати професійні обов'язки.
Задачею асистента вчителя є забезпечення особисто орієнтованого спрямування освітнього процесу, забезпечення єдності навчання та розвитку учнів, надання консультацій батьків учнів з особливими освітніми потребами. Наталія надала докладні відповіді на всі запитання присутніх.
Зацікавлених заявленою вакансією було запрошено до Полігонівського закладу освіти.