18.01.2019 | 15:46

На сьогоднішній день більше 80 безробітних, які зареєстровані в обласній службі зайнятості, виявили бажання та зібрали необхідні документи для працевлаштування в Державі Ізраїль у будівельній галузі. Про це сьогодні, 18 січня, повідомила заступник директора Миколаївського обласного центру зайнятості Людмила Алпєєва під час робочої зустрічі з керівником  Громадської організації «Велика ідея» Людмилою Зубарєвою. 

Зустріч відбулася в рамках реалізації Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль.

Працівниками регіональної служби зайнятості проводиться інформування у всіх районах області про можливість офіційного працевлаштування в будівельній галузі Ізраїлю на посади: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник, штукатур.

«Мета служби зайнятості – забезпечення роботою громадян першочергово на Батьківщині, ми працюємо під гаслом «Живи та працюй в Україні», але для тих, хто прийняв для себе рішення виїхати на роботу закордон, ми готові в рамках повноважень надати інформаційну допомогу для легального працевлаштування», – зауважила Л.Алпєєва.

За результатом заходу було підписано Меморандум між Громадською організацією «Велика ідея» та Миколаївською обласною службою зайнятості про співпрацю в напрямку інформаційної кампанії про тимчасове працевлаштування українських працівників в будівельній галузі Держави Ізраїль.

 

Довідково. 15 травня 2017 року підписано Імплементаційний протокол А (будівельна галузь) між Міністерством соціальної політики України та Управлінням з питань населення та імміграції при Міністерстві внутрішніх справ Держави Ізраїль до Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль. Даним документом передбачено порядок відбору українських працівників на тимчасову роботу в будівельній галузі в Ізраїлі.

Відділ інформаційної роботи Миколаївського ОЦЗ