17.10.2019 | 16:41

Протягом двох днів 15 та 16 жовтня на базі Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій для фахівців з профорієнтації Миколаївської обласної служби зайнятості проходив семінар-навчання «Психологічні особливості ефективних комунікацій в роботі фахівців служби зайнятості».

В рамках навчання був проведений одноденний тренінг «Стратегії поведінки в ситуації конфлікту та правила безконфліктного спілкування». Також, учасники семінару ознайомились з темами про комунікативну культуру, емоційні стани учасників комунікації та роботу з ними, психологічні аспекти безпосередньої комунікації, публічні виступи та підготовку до них.

Підвищення кваліфікації надало змогу фахівцям обговорити шляхи розвитку професійної орієнтації та обмінятися кращим досвідом проведення профорієнтаційної роботи з різними категоріями населенням, підвищити свою компетентність в роботі з клієнтами державної служби зайнятості.

Відділ організації профорієнтації Миколаївського ОЦЗ