14.05.2018 | 14:15
«Перші враження» - «супер»!», – такими словами учениця 10-го класу ЗОШ №1 закінчила свій твір-есе про участь в ІІ етапі проекту Миколаївської обласної служби зайнятості «PROF-TEST». В Новобузькому районі підбивали підсумки ІІ етапу проекту «PROF-TEST». Проект розпочав свою роботу 15 березня 2018 року на 13 підприємствах району. Завданням проекту було надати змогу учневі «приміряти» на себе обрану професію. Серед професій, які школярі змогли спробувати: візажист, перукар, майстер манікюру, юрист, економіст, сімейний лікар, ІТ–фахівець, фармацевт, композитор (діджей), психолог, стоматолог.
Наголосимо, що участь у проекті була добровільною і кожен учасник – учень 10-го класу Новобузької ЗОШ №1 мав право припинити (передумати) брати участь в проекті. Так, троє учнів з поважних причин не змогли приступити до проходження стажування. Всього ж учні «відпрацювали» на різних підприємствах 56 годин. Щоб дізнатись про переваги та «гострі кути» інноваційного проекту, його учасникам було запропоновано написати твір-роздум в жанрі есе. Учні у своїх міні-творах висловили свої індивідуальні враження і міркування з приводу проходження стажування.
Проаналізувавши твори учасників проекту, можна зробити наступні висновки:
-
100% учнів вважають, що стажування необхідно розпочинати з початком навчального року;
-
98% зазначили про необхідність на початку наступного проекту організувати спільну зустріч з модераторами професій підприємств, організацій та установ, роботодавцями та батьками для окреслення завдань в рамках проекту;
-
96% учасників зазначили, що для раціонального проходження стажування необхідно розробити програму проходження стажування як для фахівців, так і для учнів;
-
78% учасників побажали в рамках проекту спілкуватись з клієнтами підприємств безпосередньо (звісно, в присутності фахівця) та дізнатись про ставлення клієнта до представника професії;
-
45% зазначили про можливість паралельного проходження стажування за декількома професіями;
-
2% вказали на можливість оперативно змінити обраний напрямок для проходження стажування;
-
2% учнів вказали на необхідність паралельного ознайомлення із традиційними методами роботи в окремій галузі, так і сучасними методиками, закордонними аналогами, а для цього, як зазначалось вище, потрібно розробити програму стажування по зазначених напрямах;
-
2% учасників запропонували розробити міні-словник термінів галузі, адже під час стажування стикнулись із великою кількістю нових термінів окремих професійних напрямків;
-
100% учасників зазначили про те, що проект «ВДАЛИЙ» та хотіли б знову взяти участь, вже із врахуванням набутого досвіду.