06.04.2016 | 15:39

Навесні зазвичай спостерігається підвищення активності в усіх сферах життя, ніби разом з природою прокидаються і людські сили та ресурси. Щорічно на початку весни Миколаївський ОЦЗ спільно з Чорноморським державним університетом імені Петра Могили організовував проведення «Днів кар’єри». Кожного року організатори намагалися урізноманітнити заходи для студентів для підвищення ефективності їх проведення: це були дискусії, круглі столи, конференції, тренінги.

В цьому році в університеті в рамках «Днів кар’єри 2016» була організована ділова гра «Business opportunities» по генерації бізнес-ідей з метою створення умов для співробітництва студентів, викладачів та представників бізнесу. Протягом гри студенти формували команди, визначали бізнес-ідею, розробляли її згідно з правилами участі і представляли журі, використовуючи бізнес-підходи та творчі методи. Студентські команди курирували і консультували різні групи експертів: перша група складалася із студентів старших курсів та викладачів факультету економічних наук, друга - з директорів підприємств та організацій, підприємців міста, третя - з випускників ЧДУ імені Петра Могили, які на сьогодні очолюють департаменти великих кампаній, банків, підприємств, є успішними бізнес-лідерами, суспільними та науковими діячами. Всього для участі в діловій грі, яка проходила більше місяця, зареєструвалися 19 команд.

05 квітня 2016 року відбувся фінал гри «Business opportunities». Відкриваючи захід, проректор з наукової роботи ЧДУ ім. Петра Могили Володимир Беглиця побажав всім творчих відкриттів та вдалої роботи.

В.о.директора Миколаївського ОЦЗ Дмитро Оборонько в своїй промові зазначив довгорічну співпрацю служби зайнятості з університетом в питаннях працевлаштування молоді, яким сьогодні приділяється підвищена увага, нагадав присутнім про створений обласним центром зайнятості проект для молоді – банк резюме молодих фахівців «PROFI-СТАРТ» й закликав випускників надсилати свої резюме для ознайомлення з ними роботодавців міста.

На фіналі команди представили дуже цікаві проекти на різні теми: створення французької міні-пекарні, організація дитячого розважального профорієнтаційного центру, виробництво світлодіодної маски для обличчя, комплексна експлуатація та очищення пляжної зони та інші. Слід відмітити, що більшість проектів мали соціальну спрямованість, з чого відчутно, що молоді люди занепокоєні нагальними проблемами міста Миколаєва. Члени журі зазначили, що було нелегко обирати переможців. Після ретельних обговорень, 1 місце зайняла команда QR Guys ink. з проектом по QR- кодуванню історичних об’єктів, туристичних пам’яток, об’єктів сфери послуг міста, який дозволить зробити Миколаїв більш відкритим та привабливим для туристів.

Протягом Дня кар’єри в холі університету проходив ярмарок вакансій, організований службою зайнятості, в якому прийняли участь 9 роботодавців, які представили близько 40 вакансій. В спілкуванні з роботодавцями студенти цікавились вимогами до працівників, умовами праці, намагалися оцінити своє подальше працевлаштування. На ярмарку також був представлений інформаційний офіс, в якому фахівці служби зайнятості надавали відповіді на різноманітні питання в сфері зайнятості.

Подібні нестандартні творчі заходи, направлені на професійне майбутнє студентів, підвищують якість підготовки фахівців для вітчизняного бізнесу, формують у молоді почуття відповідальності, підвищують мотивацію, сприяють розвитку колективних навичок роботи і встановлення співпраці.

Фотоматеріали