26.02.2019 | 16:33

В рамках впровадження інновацій в обслуговування клієнтів сьогодні, 26 лютого, в Миколаївському обласному центрі зайнятості відбувся тренінг для фахівців обласної служби зайнятості з опанування функцій реєстратора. Модератором навчального процесу виступив доцент кафедри психології та соціальної роботи Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості Микола Судаков.

«На Миколаївщині безробітному зорієнтуватися на ринку праці  допомагають кар’єрні радники. Але для того, щоб показник якості роботи кар’єрного радника був дієвим, технічні функції (внесення даних до інформаційно-аналітичної системи, заповнення електронних карток тощо) перекладено на фахівців-реєстраторів. Тому для цього персонал служби зайнятості потребує послідовного навчання та адаптації до нового порядку обслуговування клієнтів Служби», – зауважила заступник директора ОЦЗ Людмила Алпєєва.

Під час тренінгу учасники визначили основні функції і компетенції реєстратора, відпрацювали навички встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися як оптимізувати роботу реєстратора та уникати конфліктних ситуацій. Крім того, розглянули конкретні робочі  ситуації процесу реєстрації.

Кожна практична вправа, яку виконували фахівці, завершувалася запитанням до тренера про дії фахівців у вирішені тих чи інших складних ситуацій. Крім того, колеги з усієї області мали змогу поспілкуватися між собою, порадитися та обмінятися досвідом.

Отримавши знання та навички, які необхідні для виконання функцій реєстратора, учасники тренінгу зможуть більш професійно надавати соціальні послуги клієнтам служби.

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ