04.12.2019 | 11:21

«Комплаєнс у трудових відносинах» – під такою назвою у вівторок, 3 грудня, в Миколаєві відбувся VIP-семінар для представників бізнесу, державних органів та громадянського суспільства, великих, малих та середніх підприємств з метою сприяння діловій доброчесності шляхом обміну передовими практиками та ознайомлення з практичними кейсами. Як спікер в семінарі взяла участь Людмила Алпєєва, заступник директора Миколаївського обласного центру зайнятості. Організаторами заходу стали Українська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) спільно з Програмою розвитку ООН в Україні.

Під час панельної дискусії обговорили шляхи усунення корупційних ризиків у трудових відносинах та способи боротьби з тіньовою економікою з боку держави та бізнесу.

У свою чергу Л.Алпєєва розповіла, що на сьогодні державна служба зайнятості є активним посередником на ринку праці між роботодавцями та шукачами роботи, яка на безоплатній основі надає послуги із пошуку підходящої роботи та підбору персоналу  і пов’язані з цим соціальні послуги та здійснює виплату матеріального забезпечення.

Завдяки співпраці з роботодавцями, за сприяння служби зайнятості протягом січня-жовтня 2019 року отримали роботу майже 25,0 тисяч осіб.

Служба зайнятості приділяє значну увагу клієнтам, які мають бажання відкрити власну справу. Їм виплачується допомога по безробіттю одноразово на відкриття власної справи, але перед тим вони мають пройти навчання і захистити свої бізнес-плани. Відповідна Програма діє з 2001 року, і за цей час понад 13 тисяч наших клієнтів отримали подібну допомогу.

У 2019 році 35 безробітних виявили бажання і змогли відкрити свою справу. Вчорашні безробітні тепер займаються сільським господарством, в торговельній сфері, надають послуги з ремонту та перевезення.

У 2019 році Миколаївська обласна служба зайнятості продовжує змінювати свої підходи до обслуговування клієнтів, вдосконалює форми роботи та запроваджує нові сервісні послуги.

Зокрема вже запроваджено процедуру профілювання безробітних, соціальний супровід за підходом кейс-менеджмент, впроваджено інституту кар’єрного радника для шукачів роботи і безробітних та подальше вдосконалення електронних сервісів «Електронний кабінет роботодавця» та «Електронний кабінет шукача роботи», що дають можливість отримати послуги в режимі он-лайн. Окрім того, з початку 2017 року діє сервіс Державної служби зайнятості – «Електронна черга реєстрації безробітних».

1 серпня 2019 року в Державній службі зайнятості стартував інститут «Консультант Роботодавця», який є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Основна мета новацій – розширення підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.

На сьогодні можна впевнено говорити, що клієнтоорієнтований підхід в роботі служби зайнятості дає позитивний результат.

Відділ інформаційної робти Миколаївського ОЦЗ