Відповіді на деякі питання, що найчастіше надходять на "гарячі лінії" Миколаївської обласної служби зайнятості.
Питання: Як зареєструватися у центрі зайнятості ?
Відповідь: Надати копії документів і заяву електронною поштою, або через скриньку, встановлену в приміщенні центру зайнятості/філії.
Питання: Чи скасовуються виплати допомоги по безробіттю на період карантину?
Відповідь: Якщо ви маєте право на отримання допомоги по безробіттю, то на час карантину воно не скасовується, навіть якщо ви не відвідували в цей період центр зайнятості
Питання: Як подати вакансію в центр зайнятості в умовах карантину?
Відповідь: Вакансію можна подати у будь-який зручний спосіб: заповнену форму 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансія)» надіслати на електронну адресу центру зайнятості/філії, передати через комунікаційну скриньку, встановлену в приміщенні центру зайнятості/філії, через електронний кабінет роботодавця.
Питання: Чи можна працевлаштуватися під час карантину?
Відповідь: Якщо для вас є підходяща робота, то з Вами зв’яжеться кар’єрний радник і запропонує її Вам, або якщо ви самі знайдете на сайті або на ФБ-сторінці центру зайнятості вакансію, яка вам підходить, сконтактуйте зі своїм кар’єрним радником і вас направлять на співбесіду. Наразі співбесіди здебільшого відбуваються дистанційно.
Питання: Як знайти телефон кар’єрного радника?
Відповідь: Контакти кар’єрного радника зазначені у вашому індивідуальному плані працевлаштування.
Р.. Прохання до всіх клієнтів служби зайнятості – і шукачів роботи, і роботодавців – актуалізувати свої контакти, якщо вони змінилися, щоб кар’єрний радник та консультант роботодавця могли з вами працювати дистанційно.