25.02.2020 | 10:06

Протягом тижня учнівська молодь Новобузької ЗОШ І - ІІІ ступенів №10 була залучена до двох профорієнтаційних заходів, організованих Новобузькою районною філією Миколаївського ОЦЗ за різною тематикою, але об’єднаних одним завданням – вихід молоді на ринок праці. «Вибір професії та подальшої роботи не може відбуватись відокремлено від процесів, які проходять на ринку праці» – пояснила профконсультант та запропонувала ознайомитись із потребами роботодавців у 2019 – 2020 роках на ринку праці Новобужжя, Миколаївщини, всієї України та рівнем заробітної плати за різними видами економічної діяльності.

Найбільш дискусійного характеру набула інформація про виникнення на ринку праці нових 6 професій, яких ще не існувало в Україні 15 років тому, а зараз вони набувають все більшого поширення, а саме: SMM-менеджер і таргетолог (спеціаліст, який налаштовує рекламу так, щоб вона показувалася певній групі людей – цільовій аудиторії), розробник і дизайнер мобільних додатків, інженер-програміст автоматики розумних будинків, спеціаліст з фандрайзингу та краудфандінгу (розроблення та втілення стратегії щодо залучення коштів на нові програми, проєкти та ін.), трендвотчер (фахівці, які відстежують появу нових тенденцій та їхній вплив на клієнтські потреби, основних гравців ринку в певних галузях та ін.), аналітик крипто валют (наприклад, трейдер криптовалют, який працює з відповідними біржами).

Окремим питанням на заході було винесено інформацію щодо започаткування власної справи  під девізом «створи собі  робоче місце сам». Учнівська молодь констатувала – нового, як на локальному так і на регіональному, а тим паче,  на глобальному ринку праці – багато. Вчимося, щоб бутив тренді!

Новобузька районна філія Миколаївського ОЦЗ