14.06.2019 | 14:09

На Миколаївщині безробітним зорієнтуватися на ринку праці допомагають кар’єрні радники. Для того, щоб кар’єрні радники змогли оперативно оцінити ризики та можливості, пов’язані з працевлаштуванням, визначити, які послуги варто рекомендувати клієнтам, технічні функції (такі, як внесення даних до інформаційно-аналітичної системи, заповнення електронних карток тощо) виконує інший фахівець-реєстратор.

Впроваджуючи цю новацію, у Миколаївському міському центрі зайнятості реалізована можливість здійснення прийомів керівником центру зайнятості з виконанням функцій реєстратора. Це дає можливість керівнику реально оцінити роботу підлеглих, проводити безпосереднє спілкування з шукачами роботи, що звертаються до центру зайнятості, та оперативно приймати відповідні рішення і надавати пропозиції щодо підвищення якості надання соціальних послуг шукачам роботи, аналізувати якість роботи реєстраторів.

В.о. директора Миколаївського міського центру зайнятості Андрій Джулай під час прийомів з'ясовує потреби клієнтів, інформує про послуги служби зайнятості, здійснює підбір роботи, проводить первинне профілювання - визначає потенціал працевлаштування безробітної особи.

«Ми докладаємо максимальних зусиль для обслуговування клієнтів з урахуванням їх індивідуальних потреб. Поєднуємо інтереси клієнта з його реальними знаннями, вміннями, навичками та досвідом з вимогами сучасного ринку праці» - поділився враженнями А.Джулай.

За результатами роботи безпосередньо на прийомі були сформовані до державної служби зайнятості (Центрального апарату) відповідні пропозиції для покращення наявних сервісів надання соціальних послуг шукачам роботи.
Планується залучити до здійснення прийомів з виконанням функцій реєстратора всіх керівників філій Миколаївського ОЦЗ, де кожен з них зможе на практиці усвідомити зміни, що реально відбуваються у службі зайнятості, а також оперативно визначити, що варто зробити або змінити задля покращення наявних сервісів надання послуг. Адже реєстратор - це не тільки фахівець, з якого починається знайомство клієнта з послугами, а і який формує імідж служби зайнятості.

Відділ інформаційної роботи Миолаївського ОЦЗ