Як поводити себе в конфліктній ситуації, не втрачаючи гідності? Що робити, якщо в розмові ваші доводи не слухають? Як підготуватись до публічного виступу, щоб він пройшов вдало та результативно? Що означає бути соціально сприйнятливим до емоційних станів клієнтів?

Відповіді на ці непрості питання шукали та знаходили фахівці профорієнтації Миколаївської обласної служби зайнятості на ІІ етапі навчання «Психологічні особливості ефективних комунікацій в роботі фахівців служби зайнятості», який відбувся 22-23 жовтня 2019 року. За допомогою професіоналів високого рівня – психологінь різних навчальних закладів, профорієнтологи служби зайнятості в тренінговій формі, виконуючи різні кейси, вчились продуктивно вести діалоги з керівництвом, підлеглими, клієнтами. Практичні вправи сприяли засвоєнню теоретичних знань та закріпленню навичок ненасильницького спілкування та медіації.

Н.Фоменко, заступник начальника відділу організації профорієнтації ОЦЗ

Анонс/Подія: 
Подія