З метою забезпечення інформування безробітних щодо особливостей обслуговування та надання послуг державної служби зайнятості у період карантину фахівцями активної підтримки безробітних Снігурівської районної філії Миколаївського ОЦЗ був проведений інформаційний вебінар із використанням засобів відеозв'язку програми Messenger. До участі було запрошено 6 осіб, які перебувають на обліку з метою пошуку роботи.

Учасники Вебінару були ознайомлені з особливостями обслуговування клієнтів центру зайнятості у період карантину. Під час заходу учасники отримали поради щодо використання корисних інтернет-ресурсів служби зайнятості.

Також було акцентовано увагу на можливі телефонні дзвінки з боку шахраїв, які бажають заволодіти персональними даними громадян. А саме звернення фахівця центру зайнятості на ім’я та по батькові, оскільки ця інформація є в базі даних державної служби зайнятості. Телефонуючи фахівець служби зайнятості, обов’язково відрекомендується: назве прізвище, ім’я, посаду та назву центру зайнятості; фахівці служби зайнятості ніколи не вимагають називати персональні дані, навпаки  можуть вказати наявні і попросити їх підтвердити або скорегувати; фахівці центрів зайнятості ніколи не вимагають називати номери банківських карток, CVV-кодів чи особистих банківських рахунків. Якщо у названих даних є помилка – фахівець не вимагатиме диктувати правильні дані, а попросить відсканувати чи сфотографувати коректний варіант і надіслати на офіційну електронну адресу центру зайнятості або передати через скриньки для кореспонденції.

Крім того, учасники Вебінару були проінформовані про функціональні можливості електронного сервісу “Електронний кабінет шукача роботи” та після заходу кожен індивідуально отримав логін та пароль доступу з інструкцією щодо авторизації.

О. Хижняк, начальник відділу активної підтримки безробітних Снігурівської районної філії ОЦЗ